vrijdag 26 september 2008

Een Ongelijk Juk is uit!



Een Ongelijk Juk is een roman waarin ik mijn ervaringen in de Doopsgezinde wereld verwerk en nader onderzoek. Het is een roman geworden en geen verslag omdat het inderdaad om fictie gaat. In de vorm van verhalen, preken en dialogen wilde ik de ervaringen van veertien jaar doordenken die ik sinds het begin van mijn studietijd in de Doopsgezinde wereld heb opgedaan.

Het is geen autobiografie geworden en de personen in dit boek zijn dan ook weliswaar verre neefjes van de echte mensen die ik heb leren kennen, maar ze zijn het niet. Ik zeg dat maar even erbij...

Dus iedereen die eens wil meemaken hoe ik vanuit de fictieve persoon van Ruben naar de Doopsgezinde wereld heb gekeken, kan terecht op:

http://www.lulu.com/content/4220346

Met groet

Geen opmerkingen: