dinsdag 27 december 2011

Mijn persoonlijke 2011

De jaaroverzichten razen langs ons heen. Hier is de mijne:

Januari: De besluiten vallen: een nieuw begin is nodig. Henneke Veerman ontmoet.

Februari: tentamens geregeld bij de PKN, verliefd op Henneke geworden (ging heel snel).

Maart: examen aangevraagd PKN, studie kerkrecht, symboliek en kerkgeschiedenis.

April: voorbereidingen verhuizing, laatste examen, toegelaten als proponent, contract met Ter Apel getekend. Afscheid van de Trompstraat (dat was moeilijker dan het hier staat).

Mei: verhuisd naar Ter Apel, Intrededienst op 22 mei. Henneke gevraagd bij me te komen wonen dit jaar.

Juni: Henneke trekt bij me in op 20 juni, veel tijd wordt besteed aan meubels plaatsen en boeken ordenen.

Juli: natte zomermaand, even bijkomen, maar ook de gemeente leren kennen.

Augustus: voorbereidingen startzondag, het gezamenlijk leven begint ordelijk te worden.

September: Henneke ten huwelijk gevraagd.

Oktober: gezamenlijk verjaardag gevierd van Henneke en mij. Ik leer de familie van Henneke nu kennen.

November: in ondertrouw met Henneke

December: eerste Kerst met Henneke, zwager Jan is jarig.

Kortom: het jaar van Henneke!

Geen opmerkingen: