vrijdag 3 oktober 2008

Een Ongelijk Juk is nu echt uit.....


Toch bij Lulu uiteindelijk is Een Ongelijk Juk verschenen.

ISBN 978-1-4092-3586-6

Het was even wat gedoe, omdat ik uiteindelijk toch niet tevreden was met de versie die ik bij WWAOW had laten drukken. Teveel (kleine) storende foutjes. Die zijn er nu allemaal uitgehaald en het boek is daardoor zeker veel beter geworden.

De prijs is E 17,50

Daar komen doorgaans nog wel wat verzendkosten bij.

Ik hoop dat het boek zijn weg nu zal vinden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Robbert

Ik ben zelf van Wwaow.com en moet met spijt ondervinden dat je naar Lulu bent gegaan.

Graag had ik toch nog geweten wat je exact bedoeld met (kleine) storende foutjes dat we ze alsnog kunnen verhelpen.

We wensen je nog veel succes met je boek

Tom Nelis

Robbert Veen zei

Beste Tom,

De storende foutjes zaten alleen in mijn eigen tekst. Het boek was voortreffelijk gedrukt. (Alleen de coverpagina ging snel omkrullen.)
Wwaow.com is een voortreffelijke drukker, maar heeft geen contacten met bol.com en amazon.com. Dat is voor de verkoop van mijn boeken niet gunstig. Wwaow.com zou - als de uitgeverskant beter geregeld is - een enorme concurrent voor LULU kunnen zijn.
Wat ook jammer is, dat je op wwaow.com geen kans hebt om een boek te herzien/reviseren. Je koopt meteen 5 exx. en moet dan wel heel erg zeker zijn dat je met het project klaar bent.
Vandaar. Maar het drukwerk is buitengewoon goed.